Известие

Collapse
No announcement yet.

Предстояща покупка на 166-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колеги има ли вероятност да ми се запотява предното стъкло от това че още не съм сменил филтъра на купето,запотявасе все от дясно,пред пасажера и имам чувство че много слабо духа самият вентилатор?
    Надявам се че не е от радиаторчето на парното защото следя антифриза и не мърда.

    Comment


    • Едва ли е от това, но го извади филтъра и го виж, може да покараш и без него, да видиш как е.Става за 5 мин. Изпотяване от антифриз е мазно, трудно се маха дори когато парното духа се запотява още. При дъжд така ми се е запотявало цялото стъкло, че съм спирал докато спре да вали и трудно се бърше с кърпа.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • Немога да определя,но мисля че не е мазно или ако е от радиаторчето явно е много малък теч и се чудя дали да не пробвам с добавка,но пък с Капата го ядох от такава добавка,запуши се въпросното радиаторче и пак стигнах до смяна.

        Comment


        • Не знам да има стъкло на превозно средство, което да не се запотява. Особено при определени атмосферни условия. Така че това не винаги е симптом за теч в купето. Имаше някакви препарати с които се мажеха стъклата против изпотяване и заскрежаване.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Да това е така,но при включено парно и насочена струя към предното стъкло общо взето ефекта е минимален.

            Comment


            • Аз съм сигурен, че нямам теч и стъклото се запотява много бързо, ако не духа през отворите пред стъклото, дори когато духа на по- ниска скорост стои запотено в горния си край, това важи и за страничните стъкла
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • Да и при мен е точно така.

                Comment


                • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  Аз съм сигурен, че нямам теч и стъклото се запотява много бързо, ако не духа през отворите пред стъклото, дори когато духа на по- ниска скорост стои запотено в горния си край, това важи и за страничните стъкла
                  И аз бях така,отричах,измислях теории за това как водата от стъклото се стича в кутията на филтъра.Че стелките са ми влажни,че много дишам и тн.
                  После отворих всичко,изчистих дренажа смених радиаторчето,и сега не се поти нищо, дори и аз
                  sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                  Comment


                  • Каде трябва да отворя за да проверя за теч?И какви са тези дренажи?

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                      Каде трябва да отворя за да проверя за теч?И какви са тези дренажи?
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showp...3&postcount=54
                      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                      Comment


                      • Мерси колега,още утре ще проверя дали има теч,иначе при мен има странна миризма като на изгоряло или като на изпърлено или нещо такова.

                        Comment


                        • Колеги днес обслужих колата ,всички филтри,масло(реших малко да поглезя Алфетката)5/40 Selenia Тубодизел,макар че досега е карана с 10/40 но за сега ще е с пълна синтетика,термостат,модул за дневни светлини и за сега изпотяването на предното стъкло изчезна.Обяснявам си това,че досега със стария термостат трудно достигаше нормална температура и можеби и филтъра на купето е от значение де.
                          Имам пак друго питане,как се сменява крушката на преден габарит десен,защото пича който ми монтира дневните светлини каза че е мисия невъзможна и трябва да се свали предната броня.Могат ли да се сложат диоди вместо стандартните крушки на габаритите или ще дава грешка?

                          Comment


                          • Габарита се сваля като завъртиш цокъла наляво/надясно и дръпнеш.Излиза цялата "пишка" с крушката.Чак мисия невъзможна...може също така да е нагорял цокъла и да не можеш да сложиш нова крушка
                            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                            Comment


                            • Незнам защото не съм много в час с тези неща и за това ми стана интерено.
                              Пича твърди че баласта на ксенона пречи и затова неставало така.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                                Колеги днес обслужих колата ,всички филтри,масло(реших малко да поглезя Алфетката)5/40 Selenia Тубодизел,макар че досега е карана с 10/40 но за сега ще е с пълна синтетика,термостат,модул за дневни светлини и за сега изпотяването на предното стъкло изчезна.Обяснявам си това,че досега със стария термостат трудно достигаше нормална температура и можеби и филтъра на купето е от значение де.
                                Имам пак друго питане,как се сменява крушката на преден габарит десен,защото пича който ми монтира дневните светлини каза че е мисия невъзможна и трябва да се свали предната броня.Могат ли да се сложат диоди вместо стандартните крушки на габаритите или ще дава грешка?
                                Взeмаш такива led крушки:



                                Изпиляваш по една от пъпките и пасват идеално на цоклите. При мен с такива чекът не свети. Ако при теб свети, добавяш паралелно на крушката по един резистор 300 ома/2 вата и чекът няма да свети.
                                Led крушките светят малко по слабо но с много приятна светлина. Най-важното е, че не греят и не съсипват цоклите.

                                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:22.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X